Hvilke data indsamler vi og hvornår
Når du booker, indsamler Easygoing generelle kontaktoplysninger, dvs. e-mailadresse, privatadresse, telefonnummer og andre relevante kontaktoplysninger, som vi har brug for for at kunne identificere kunden og levere deres lejeprodukter. Disse oplysninger gemmes i vores mailsystem. Oplysningerne indsamles ved booking
Desuden gemmer vi kontaktoplysninger om partnere, f.eks. hoteller, producenter og andre partnere. Disse lagres i mailsystemet og vores interne system, som er beskyttet af kode.
Hvor længe opbevarer vi oplysninger
Vi gemmer kontaktoplysninger om kunder i 3 år i en fil i vores mailsystem. Efter 3 år udløber fristen for erstatningskrav, og derefter slettes oplysningerne.
Oplysninger om vores partnerskaber opbevares i et år efter, at partnerskabet er ophørt.
Hvornår videregiver vi oplysninger
Personlige oplysninger om partnere og kunder videregives kun efter skriftlig aftale.
Hvordan er dine oplysninger beskyttet
De personlige oplysninger er beskyttet som beskrevet ovenfor.
Easygoing vurderer dog, at vi ikke kan sikre data 100 % mod personer, der ønsker at omgå vores sikkerhedsforanstaltninger, f.eks. ved hacking, og du videregiver derfor dine personlige oplysninger på egen risiko. Hvis vi har oplysninger om dig, som du ikke ønsker, at vi skal have, bedes du kontakte os, så sletter vi dem straks. Hvis du er usikker på, hvilke oplysninger vi har, bedes du kontakte os, så vil vi informere dig.
Hjemmeside og Facebook
Easygoing's websted indsamler cookies. Vi holder indsamlingen af data via cookies til et minimum og sikrer så godt vi kan, at de ikke misbruges på nogen måde.
Easygoing har en Facebook-side og en Instagram-side. Data, der indsamles via disse, er Metas ansvar, og vi har derfor intet med denne indsamling at gøre, da den finder sted på Metas platforme.
Revision af politikken
Denne persondatapolitik revideres en gang om året af Easygoings ejere, eller når det skønnes nødvendigt.